donderdag 31 januari 2013

Wat maak ik van sokkenwol!!

Op dit moment ben ik helemaal verslingerd aan de Wave ( zoals ik hem noem)
Het is een sjaal van allemaal verschillende kleurtjes, 2 pennen per kleur in de linnensteek.
Op de rondbreinaald staan ruim 750 steken, en ik doe er ongeveer 1,5 uur over per pen.                 

De vaas met bolletjes staat naast mijn stoel, en maar weer bolletje zoeken. Die ik gedaan heb doe ik in de doos. Wat een leuke hobby is het toch, allemaal sokken wol en maar ruilen.





Het is dus geen project wat 
binnenkort/snel af moet, 
maar dat is niet nodig, 
het genieten om de Wave te zien groeien is prima.

1 opmerking:

  1. Wow, da's gaaf! 1,5 uur over een naald, da's niet niks! Met welke naald brei je?

    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen